Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Notícias
About
About the Journal
Editorial Team
Aos Leitores
Aos Autores
Aos Bibliotecários
Submissions
Contact
Search
Sobre este sistema de publicação
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 1 No. 2 (2008): 2ª Edição - Tecnologia
Vol. 1 No. 2 (2008): 2ª Edição - Tecnologia
DOI:
https://doi.org/10.18624/e-tech.v1i2
Published:
2008-06-05
Editorial Editorial
Editorial
Sérgio Roberto Arruda
PDF (Português (Brasil))
Artigos Artigos
The practice of citizenship and the administration and social responsibility
Laucí Aparecida Cavalett
1-10
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18624/e-tech.v1i2.20
Contribution of the curricular approach “By Competences” for a meaningful learning
Cleunisse Rauen De Luca Canto
11-23
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18624/e-tech.v1i2.41
Networking as a helper in a aggregate people process
Wesley R. Bezerra, João Bosco da Mota Alves
24-34
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18624/e-tech.v1i2.43
Relatos de Pesquisa Relatos de Pesquisa
Data Communication through the Power Grid System
Aldair Silva, Juliano Anderson Pacheco
35-53
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18624/e-tech.v1i2.38
Analysis technology of PLC (Power Line Communication)
André Umberto Faccioni, Lucas Marcon Trichez, Ronaldo Lopes Macedo
54-74
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18624/e-tech.v1i2.48
Normas para Submissão Normas para Submissão
Normas para Submissão
Francisca Rasche
DOI:
https://doi.org/10.18624/e-tech.v1i2.51
Make a Submission
Make a Submission
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
RedesSociais
Follow us
Most Read
Processo de extração das proteínas de soro de leite para produção de concentrado proteico
316
Modelos de rotação do ensino híbrido: estações de trabalho e sala de aula invertida
149
Pesquisa científica: conhecimento e percepção dos acadêmicos de administração em Caxias do Sul
144
A contribuição do Design Thinking na educação
115
Gestão da qualidade na educação
114
Keywords
Apoio
Apoio: